31 March 2011

Nikmat yang hilang

Assalamualaikum.

*****

"Mahu menikmati seks seperti malam pertama? Sila dapatkan minyak lintah kami segera."
"Ni lepas makan, dapat hisap Surya sebatang nikmat ni derr..."
"Perghh, nikmat gila korek hidung ni."
"Encik Nik Mat, sila ubah kereta anda segera. Kereta anda disyaki kencing berdiri."

Nikmat? Bagi yang sudah berkahwin, lain nikmatnya. Hal dalam kelambu mungkin. Bagi yang remaja pula, lain jugak nikmatnya. Tengok jelah testimoni kat atas, macam macam patern ada. So, memang susah bila nak cakap pasal nikmat ni. It's wide. Dia merangkumi semua. Lagi-lagi nikmat yang kita dapat semuanya datang dari Allah. Semuanya dengan kehendakNya. Bayangkan kalau suami korang dah tak power untuk 'bekerjasama' dengan korang, I'm surely korang tak akan dapat kecapi nikmat bekerjasama tu. *Bayangkan sahaja.

Okay. Bukan hal dalam kelambu yang aku nak cerita sebenarnya.

Pernah tak terfikir nikmat gembira kita ditarik Allah walaupun hanya untuk tempoh sekejap? Tak pernah? Sila bunuh diri di bumbung KB Mall segera. Pernah? Yes, anda memang loser. HAHA.

Actually, benda ni aku terperasan dari Black, member se-kerja aku. Beliau ni kalau korang kenal, memang jenis yang tak boleh duduk diam. Aku maksudkan disini bukan yang jenis 'hyper', tapi yang jenis sarkastik punya orang. Yes, sarkastik.

Walaupun aku baru je kenal beliau ni dalam 3 bulan lebih, tapi kitorang memang rapat lah. Aku pun dah tau beliau ni jenis Mat Rempit yang macam mana. Kalau bukan bawak motor laju laju sambil tekan hon tanpa sebab bukan beliau la tu. Acapkali lepak dengan beliau, tak sah lah kalau beliau tak buat lawak sarkastik beliau tu. Cilake apa entah ilmu yang dia pakai. Aku nak bersarkastik dengan orang ramai pun segan, beliau selamba rock je ketawa ketawi dengan orang.

Sehari kalau aku jumpa beliau, memang tak lekang lah dengar beliau punya ketawa. Tapi semalam lain. Beliau amat lain, bagai bukan Black yang aku kenal dulu. Muka beliau penuh dengan noda noda hitam. Mungkin sebab muka sedia ada beliau memang hitam. Ya, mungkin. Aku lepak dengan budak budak lain, gelak gelak semua tapi sepatah bunyi pun aku tak dengar dari beliau. "Ehh, dia ni  berak dalam seluar ke apa ni?" Monolog aku dalam hati. Sambil-sambil tu aku try hidu kat beliau. Takde pulak bau yang menyengat perasaan.

Aku buat-buat tak kenal beliau kejap. Manalah tau, beliau memang berak dalam seluar ke apa ke, tak ke malu aku kenal dia? Bila aku tanya budak-budak lain baru aku faham keadaan beliau time tu camne. Mata sure nak berkaca, muka mesti macam awek yang baru lepas di-pancut dalam. Risau je. Bala pula menanti.



.
.
.
.
.
Err...
.
.
.
.
.



Tetiba, idea aku hilang pulak. Tak ingat nak sambung apa lagi.
Aku nak cari idea aku kejap. Korang duduk je situ diam-diam.
Kalau jumpe, aku sambung lagi post ni. Kalau tak, takde la.
Ehee, sorry to all :P
Korang jangan touching pulak,
teruskan membaca blog aku okay?

Erm, korang rasa entry aku yang ni tergolong dalam nikmat yang ditarik jugak ke?

12 comments:

  1. HAHA.
    bukan salah den okay?
    beliau yang lari :D

    ReplyDelete
  2. lu pegi cari lu punya idea dulu..

    karang gua datang balik.

    gua pon nak merempit der..

    ReplyDelete
  3. ok gua dah dapat point lu. serius gua rasa nikmat membaca gua dah sentap!!! grr.

    ReplyDelete
  4. ghost: merempit leklok derr.
    hero: tu baru lu yang bace. gua yang menulis ni lagi sentap do. haha

    ReplyDelete
  5. takpe
    dah nikmat dah maca yang part atas tu
    cukup dah nikmat tu

    ReplyDelete
  6. okay. cerita tergantung :P haha

    ReplyDelete
  7. HAHAHAHA.tahpape .
    cepat pegi cari balik idea tuh :D

    ReplyDelete