12 March 2011

Secebis Jepun untuk dirasa

Assalamualaikum.

Fuhh... Fuhhh... Fuhhhh...
Cilake. Dah berhabuk dah blog OB ni.
Tapi sesekali aku tengok, cool jugak blog berhabuk-habuk camni.
Follower pun bertambah apa.

Haa, terkejut kan??? Aku tau la, hangpa semua rindu kat OB kan? Sorry to all yang agak gersang menunggu entry baru dari OB. Lately, I'm very busy working. In fact, aku baru balik dari kerja ni hah. Rajin tak rajin aku kerja sekarang. Duit punya pasal, apa pun boleh.

Hari ni, 1 dunia digemparkan dengan kedatangan tsunami di Jepun yang hampir memusnahkan negara tu sendiri. Tetiba hatiku jadi sebak. Mata hampir mengalirkan air jernih. Urat-urat kentut mula kembang kuncup. Bisep pulak tetiba besar sebelah kanan je. Touching kejap. Ehh, asal hah?

Ini semua gara-gara awek aku yang menetap di Jepun. Risau do kat beliau. Korang tau apa? I'm bet, korang semua mesti kenal beliau, kalau aku bagitau apa nama dia.

Wait.

Let me introduce her first.
Beliau punyai wajah yang comel macam ayam serama belaan jiran aku. Tinggi beliau dalam 162cm camtu la. And her body such a wonderland. 35-23-34. Haaa, tip-top kan? She is mixed blood of France-Canadian. Anak mata dia colour coklat. Rambut hitam legam. Pergh, memang taste aku lah. Itu kalau bermalam jumaat mau 3, 4 round jugak la aku rasa.

She is my Mia.
Comel tak?

Yes, I'm really miss her and I hope she will be fine there.
Buat Mia, b hanya mampu tengok dan doa dari jauh je keselamatan Mia. B bukan taknak bawak Mia balik Malaysia, tapi Mia tau jelah orang Melayu ni memang kuat jelous. Nanti sesia je Mia kene bomoh ngan dorang. Kesian b sorang-sorang je tanpa kasih sayang Mia.

Last but not least, I love you Mia.
and,
I really mean it.

8 comments:

  1. tajuk die da buat aku gersang....xblh jadi nie.kang ade yg mlm nie pegi bb kang.

    ReplyDelete
  2. haha. grak ngan chun tung la tu.

    ReplyDelete
  3. trafik jem aku. maria ozawa? adess. pilih lah fasha sandha ke, org lain ke, maria ozawa? adess. HAHAH XD

    ReplyDelete
  4. apa boleh buat, maria ozawa je yang paling familiar dengan jepun. HAHA :D

    ReplyDelete
  5. ceit. hideaki takizwa kew? adoyai.

    ReplyDelete
  6. apakahhhh , menggelabah anjing betul gemok pendek ni . hahahaha .

    ReplyDelete
  7. haha, makcik gigi besi jeles la tu :p

    ReplyDelete