14 March 2011

Good morning beautiful

Assalamualaikum.

Huarghhh...
Sambil mengeliat panjang.


Pergh, awal gila aku updated entry hari ni !
Hari ni gua cuti bai. Gua dapat cuti lepas gua ugut boss nak calar Estima beliau baru beli minggu lepas.

Tanpa gosok gigi, mari baca blog ni.
Hanya loser gosok gigi pagi-pagi. Chett!

Pagi-pagi camni layan 'Good Morning Beautiful - Steve Holy' pun best brader. Sedap mata mendengar, sedap telinga melihat. Mandi pun kenyang apa. Okay, stop mengarut.


Aku tau, hangpa yang baca blog aku ni semua terdiri dari golongan yang keras-keras, bina badan, naik LC, tidak bekerja dan ibu kepada anak-anaknya tak layan lagu slow-slow camni but now try listen this songs. Dengar sambil tengok lyrics pun okay. Feeling lebih orang kata.

Aku ingat nak nyanyi lagu ni untuk someone, tapi apa boleh buat. Tak dapat! Takpe, lelaki yang baik memang camtu. Haha. But for sure, someday I'll sing this song to her. Someday. Yes, someday.

Okay,
sebelum hormon nak kahwin gua makin merembes keluar better gua chow dulu.

No comments:

Post a Comment