15 February 2011

Yes, a baby will come into this world next 9 months!

Okay, actually aku dah lama gila nak buat blog and finally Ortodoks Buatan pun dengan gembira dan tak sabar-sabarnya telah lahir di dunia blog ini. Setelah di-inspired by blogger-blogger yang lain, gelora batin aku dah tak dapat tahan lagi nak ada blog satu.

''woi, mamak. blog Ortodoks Buatan satu!'' pinta aku dengan rakus.
''wokey, siapppp ...'' si mamak menyahut seruan aku.
 ''ciss, cilake punya mamak. baru order dah siap.'' bentak aku dalam hati. Aku tengok si mamak tetap relax dan beristiqamah buat kerjanya.

Buat masa sekarang, aku masih mencari style or apa orang panggil 'identiti' untuk blog ini. Yeah, sepatutnya setelah beberapa tahun meninjau dan mem-blogwalking aku dah ada perancangan. Sememangnya aku dah ada semua-semua tu, cumanya ...

''Hoi, suka hati aku lah. Korang sibuk apa hal!''

......................................................................................................................................

So, lets to the topic. 14th February tarikh keramat bagi a-sucker-couple-yang-tergedik-gedik-nak-sambut-Valentines Day. Okay, aku tak kisah kalau kau nak sambut V-Day unless you're a MUSLIM. Yeah, MUSLIM. Memang tidak semua pasangan muslim yang bertindak diluar tabii  Ehh... Tapi alangkah lebih baiknya anda menyambut V-Day ini setiap hari. So, we can make more babies. Ahah, asal korang terkejut pulak! Betul apa aku cakap ni. Nama pun Blog Ortodoks Buatan, siapa tak cukup iman jangan haraplah boleh baca. HAHAHA.



Cukup lah kott entry untuk post pertama aku ni. Kang aku type panjang-panjang, ada jugak yang hidung berdarah. So, selamat membaca Blog Ortodoks Buatan kepada reader semua.

*pssstttt, bila la blog ni nak ada follower?

No comments:

Post a Comment