18 February 2011

Perihal CetakSkrin

Hello.

Actually, ada seorang hamba Allah (which is girl); suruh aku ajar dia cara nak printscreen. Aku pun ajar punya ajar, last-last aku dapat tau cara aku tu salah. Salah sebab apa? Sebab dia pakai windows XP, aku pulak ajar dia buat printscreen tu cara windows 7(aku punya pc la kan).

Here have some printscreen about us, yang TIBA-TIBA aku tergerak untuk menulis pasal sikap perempuan yang sering buat aku tak faham.


lagi,..


dan lagi,...


So, perempuan kat luar sana faham tak apa yang sebenarnya buat jadi tak faham dengan korang?


*Kepada siapa yang rasa ini adalah printscreen beliau, sila jangan bunuh diri okay? Tak bermaksud apa-apa pun. HAHAHA.

2 comments:

  1. HAHAHA. teruknyaaa budak perempuan tuuu.....!
    malukan diri sendiri depan budak lelaki!
    tak pepasal je jatuhkan maruah pompuan lain depan laki.!
    memalukan kaun perempuan je..
    *wink ;)

    ReplyDelete
  2. *kaun perempuan pun boleh. haha

    ReplyDelete