01 October 2011

Yang ke-tiga

Ternyata, hidup sebagai student ni memang malam dia quite busy. Mesti ada study group lah, discussing tutor lah, kena buat homework lah, and so on. Macam biasa, aku dengan makhluk Amr memang selalu bersama di malam hari. Pada suatu ketika, terpacul soalan yang biasa je pun. Tapi berbekalkan otak serba matematik, aku dapat trick beliau.


Hang study mana malam ni?


Bilik tutor.


Ciss, ape class study kat bilik tutor. Ni mesti ngan awek ni.


Buto la hang. Hang kena tau, kita ni bila seorang lelaki dan seorang pompuan duduk berdua dua-an di tempat sunyi, akan ada yang ke-tiga.


Asal pulak ada yang ke-tiga?


That's what we call "syatonirrajimmmmm..."

Tetibe aku dapat idea nak pekena beliau. Aku teruskan dengan hujah yang berselingkarkan duri duri nestapa.

Ohh... camtu. Tapi kan, kalau hang atau pun awek hang bawak seorang member teman hangpa. Haa, yang tu camne pulak?


Erm, kalau camtu boleh la jugak. Ada orang teman.


Hang ni sah gila. Sedangkan kalau berdua dua-an pun ada yang ketiga. Ni kan pulak, hang bertiga. Comfirm comfirm muncul DUA ekor syaitonirrajimmmm. Tak gitu?

*Beliau diam seribu bahasa.

Aku dah agak dah, mesti beliau tak boleh jawab punya. Tapi tak lama kemudian, aku perasan ada benjol kat kepala aku. Dan aku taktau apa punca benjol tu.

Please, jangan tanya kenapa.

4 comments:

  1. nais2.
    loyar buruk ni kena ada seni.

    har har har

    ReplyDelete
  2. bukan syaitonirajjim menjadi 3 semuanya..?

    ReplyDelete
  3. 1 laki + 1 perempuan = 1 ekor syaitonirrajim
    2 laki/perempuan + 1 laki/perempuan = 2 ekor syaitonirrajim.

    tak gitu?

    ReplyDelete