15 July 2011

Awan pun menangis

Ganeshar.

Baru 7 bulan tak bersua muka,
Awal sudah kau meninggalkan semua,
Kalau dulu,
Ponteng kelas sama sama,
Hisap rokok sama sama,
Maki sama sama,
Bantai maman sama sama,
Botak kepala sama sama,
Tapi hari ni kau dah tiada.

Kau,
Budak India yang penuh keMELAYUan,
Respect each other orang kata,
Henfon penuh dengan lagu lagu Melayu,
Minum air pun relax je kongsi kongsi,
Perfume taknak kalah,
Tahan 24 jam bau Dashing kat baju,

Kenangan lalu tak akan berulang,
Yang pasti,
Kenangan itu tetap disimpan di setiap genap ruang fikiran,
Hingga roh ditarik keluar dari jasad kami.

Dan,
Aku paling tak boleh lupa,
Masa kau jack Hong Lim tahun lepas,
Memang style,
Terus jadi baik budak tu.


beliau yang tengah tu
Ganeshar
7.7.93 - 15.7.2011

Rest in peace.
Ikhlas dari Geng 4 jahanam bukan 6 jahanam.

10 comments:

  1. aku tak mampu nak bayangkan tentang kematian seorang india. ahhhh

    ReplyDelete
  2. ada perkara yang kadang kadang tak terjangkau dek akal. :)

    ReplyDelete
  3. bukan kadang kadang sebenarnya, tapi selalu

    ReplyDelete
  4. aku pulak yang simpan video klip tamil banyak dalam lappy aku..ouh deh.

    R.I.P

    ReplyDelete
  5. kenangan .

    =)


    RIP . maksud gua, Rest in Peace . bukan Rise If Possible .

    ReplyDelete
  6. ghost, gua layan hindustan je. ahaa

    hero, long time no see hah ? gua igt lu pun suda RIP. hehe *joke

    ReplyDelete